سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل ترند مو چتری دخترانه شیک که باید امتحان کنید

مدل مو چتری دخترانه یک نوع مدل موی زنانه است که به شکلی که به چتر شبیه می‌شود، طراحی و اجرا می‌شود. این مدل مو معمولاً با استفاده از لایه‌های بلند و حجیم ایجاد می‌شود که از قسمت بالای سر شروع شده و به طور تدریجی به پایین سر کاهش می‌یابد. این مدل مو معمولاً برای رویدادهای خاص و شیک مانند مراسم عروسی، مهمانی‌ها و مجالس رسمی استفاده می‌شود.

51 مدل ترند مو چتری دخترانه شیک که باید امتحان کنید

برای ایجاد مدل مو چتری دخترانه، می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. یکی از روش‌ها استفاده از فر و اصلاح مو است که با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای مو، لایه‌های بلند و حجیمی را ایجاد می‌کند. همچنین، می‌توان از روش‌های دیگری مانند استفاده از افزودنی‌ها و پروسه‌های حجم‌دهی مو مانند برافو و همچنین استفاده از اکستنشن مو برای افزایش حجم و طول موها استفاده کرد.

مدل مو چتری دخترانه معمولاً با لبه‌های صاف و شیب دار در قسمت جلوی صورت تمام می‌شود و می‌تواند با استفاده از محصولات نگهدارنده مو مانند اسپری مو، موس یا ژل مو در طول روز حفظ شود.

این یک مدل موی فوق العاده زیبا است که تقریباً برای هر دختر کوچکی که در آنجا وجود دارد مناسب است. اکثر مادران نیز خوشحال خواهند شد زیرا موها کم نگهداری هستند و مستعد گره خوردن نیستند. می توانید آن را با گیره های زیبا و هدبندهای مناسب برای دختران کوچک بپوشانید.

مدل مو چتری پرده ای

یک ست جدید از چتری های پرده ای می تواند به راحتی رنگی به سبک رترو اضافه کند، به خصوص اگر موهای بلند و براقی مانند کیسی ماسگریوز دارید . مدل مو چتری

 

مدل مو چتری لبه شیرین و چروکیده

چتری های ابروهای پرپشت هرگز شیرین تر به نظر نمی رسیدند. برای داشتن ظاهری زیبا با موهای بلند مانند ملیسا بنویست، چند تار بلند را در جلوی صورت خود بیرون بیاورید تا حالتی فوق‌العاده به موهای لبه‌دارتان بدهید.

51 مدل ترند مو چتری دخترانه شیک که باید امتحان کنید

مدل مو چتری حاشیه کلاسیک

چتری های بلند و صاف هرگز از مد نمی افتند، به خصوص به این دلیل که بسیار متنوع هستند. می‌توانید آن‌ها را صاف، تکه‌تکه، جداشده، به پهلو و از روی صورت بپوشید.

51 مدل ترند مو چتری دخترانه شیک که باید امتحان کنید

مدل مو چتری پردار

این ظاهر قدیمی از زمانی که کار جین فوندا برای اولین بار در دهه 1960 شروع شد، مد بود. برای یک به روز رسانی معاصر، به سمت یک قسمت جانبی دراماتیک بروید و به آرامی چتری ها را به طرفین بکشید.

51 مدل ترند مو چتری دخترانه شیک که باید امتحان کنید

مدل مو چتری بافت دار

با تکیه بر بافت طبیعی موهایتان – چتری و همه چیز – طبیعی شوید . با افزودن اسپری بافت دهنده برای تقویت موج طبیعی موهای خود، از ونسا هاجن پیروی کنید.