سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ مجید علیپور دل دل

 

در این لحظه با سورپرایزی تازه دیگه خدمت شما هستیم ? یعنی دانلود آهنگ مجید علیپور دل دل که کاری جذاب و شنیدنی از مجید علیپور به نام اهنگ دل دل که با دو کیفیت عالی 320 و 128 امکان شنیدن آنلاین و ? دانلود مستقیم فراهم شده است.
Download New Music By Majid Alipor Called Del Del Direct Links And Lyrics In Musica.asia

 

دانلود آهنگ مجید علیپور دل دل

نیستی من دیوونه شدم  ? من همش میرم تو خودم …  !!
تا حالا اینجوری نبودم  ? که تو انگاری با من خودتی …  !!
لج نکن با من تو یکی تو شدی ?  وردِ زبونم …  !!
چرا دل دل میکنی همش منو ?  ول میکنی همش …  !!
چی کم گذاشته دل ?  برات چرا حیرون از حال همیم …  !!
دیوونه دم دمی  ? مگه جرمه دل تو رو بخواد …  !!
موزیکا - دانلود آهنگ مجید علیپور دل دل

من از خودم دیوونه ترم ?  بی تو چی میاد به سرم …  !!
عشق من نرو برگرد  ? من قید دنیا رو میزنم …  !!
تو نباشی دل میکنم باز دلم  ? میگیره برگرد …  !!
چرا دل دل میکنی ?  همش منو ول میکنی همش …  !!
چی کم گذاشته دل برات ?  چرا حیرون از حال همیم …  !!
دیوونه دم دمی ?  مگه جرمه دل تو رو بخواد …  !!

??0•?♥ ???????? ♥?•0?? موزیکا??0•?♥ ???????? ♥?•0?

 

دانلود آهنگ مجید علیپور دل دل